Het ANWB-traineeship biedt een unieke kans om in twee jaar tijd uit te groeien tot een professional in digital marketing, data, IT of finance. Je werkt aan drie uitdagende projecten van ongeveer acht maanden elk, waarbij je praktijkervaring opdoet en verschillende trainingen volgt via Frisse Blikken. Je wordt begeleid door ervaren collega's en draagt bij aan diverse opdrachten, variërend van campagnes over fietshelmen tot baanbrekende projecten zoals de Medical Drone Service.
Met jouw frisse blik en enthousiasme help je Nederland zorgeloos en met plezier op weg naar een duurzame toekomst. Na het traineeship heb je de vrijheid om jouw eigen pad te kiezen binnen de ANWB en blijvend bij te dragen aan het succes van de organisatie!
Op dit moment hebben wij geen vacature's open staan voor het traineeship. Naar verwachting starten wij in september 2026 weer met een nieuw traineeship. Schrijf je in voor onze talentpool om op de hoogte te blijven!
- Bruto maandsalaris tussen €3.500,- (o.b.v. 38 uur) en een eindejaarsuitkering van 5,58%, plus 2,4% ervaringsjaarverhoging per jaar
- 25 verlofdagen en 13 adv-dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek. Ook kun je sparen voor extra verlof!
- Goede voorzieningen om thuis te werken en een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag (onbelast) , de ANWB is voorstander van het hybride werken
- Internetvergoeding van €35,- (netto) per maand
draag colega aan Lorem ipsum is een opvultekst die drukkers, zetters, grafisch ontwerpers en dergelijken gebruiken om te kijken hoe een opmaak er grafisch uitziet. De eerste woorden van de tekst luiden doorgaans Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit .
Lorenzo heeft een campagne opgezet om fietshelmgebruik te bevorderen. Vanuit zijn marketing rol heeft hij een campagne opgebouwd, van doelgroepanalyse tot het briefen van de creatieve bureaus… en je ziet hem terug in de promotievideo’s!
Als webanalist en CRO-specialist bij het team lidmaatschap & relatieprocessen, dook Mathilde diep in de wereld van data. Ze beantwoordde data-vraagstukken, voerde A/B-tests uit en analyseerde het klikgedrag op buttons via tools zoals Google Analytics. Haar taken omvatten ook het leiden van optimalisatie overleggen en dashboarding.