Het Leden Service Center is hét contactpunt van de ANWB voor leden en klanten. De meest uiteenlopende vragen komen bij ons binnen: Kan ik met de caravan door die ene tunnel in Frankrijk? Krijg ik met mijn lidmaatschap korting op tickets voor de Efteling? Waar moet ik rekening mee houden als ik een elektrische fiets wil leasen? Wat houdt de Blijven Fietsenverzekering in? Dit maakt het werk afwisselend en uitdagend.
Aandacht voor de leden en klanten, en elkaar. Een optimaal mogelijke service en fijne werksfeer. We vinden het belangrijk om echt en oprecht mee te denken met leden en klanten, en gepast te adviseren. Zo zorgen we voor een positieve ervaring met de ANWB en helpen we hen om zorgeloos en met plezier onderweg te zijn. Er wordt hard gewerkt om samen een zo optimaal mogelijke service aan onze leden en klanten te verlenen, en het leuk en gezellig met elkaar te hebben. Een fijne werksfeer vinden wij heel belangrijk en dat is goed te merken op de werkvloer. De ambitie van het Leden Service Center is de beste en leukste klantenservice van Nederland zijn. Wil jij daar aan bijdragen?
Bij het Leden Service Center komen vragen, opmerkingen, complimenten en klachten over alle onderdelen van de ANWB binnen. Wij weten als geen ander wat er speelt bij leden en klanten, wat we goed doen en wat we kunnen verbeteren. Hierdoor zijn we een belangrijke verbetermotor voor de ANWB. Soms kom je ook samen met een lid tijdens een gesprek tot een goed idee. Meedenken wordt bij het Leden Service Center zeer gewaardeerd. Niet voor niets is ons motto: Uw vraag is ons veel waard. Door het contact met leden en klanten kunnen wij verbeteringen voor de gehele ANWB aandragen.
Jaarlijks hebben wij ruim 1,5 miljoen contactmomenten met onze leden en klanten. Een miljoen telefoontjes en een half miljoen mails, apps of chats.
Met circa 500 collega’s zorgen we ervoor dat we de best mogelijke service verlenen.
De leukste en beste klantenservice van Nederland!
Om op onze Leden Service Center te kunnen werken, is het noodzakelijk dat je de opleidingen WFT en WFT schade hebt afgerond.De Wet op het financieel toezicht (WFT) heeft bepaalde opleidingseisen vastgesteld voor personen die werkzaam zijn in de financiële dienstverlening. Dit geldt met name voor personen die advies geven over financiële producten zoals verzekeringen. De wet stelt eisen aan de vakbekwaamheid van deze professionals en vereist dat ze specifieke WFT-diploma's behalen om hun werk te mogen uitvoeren. Heb je deze opleidingen nog niet gevolgd? Geen probleem, wij helpen jou daar bij. Voor WFT Basis vergoeden wij maximaal 33 studie-uren en voor WFT Schade maximaal 40 uur en een salarisverhoging als je WFT schade haalt. Kom jij ons center versterken?
Recruiter