Marketing

Marion Muetstege (45), manager Merk, Ledenstrategie en -signalen "We zijn afgelopen jaar gekozen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Daar ben ik echt trots op. Ik heb op veel plekken verteld wat ons geheim is. Ons geheim, dat zijn onze mensen."
Marketing: werken aan en voor het sterke merk ANWB

ANWB is één van de sterkste en mooiste merken van Nederland. Het staat op mooie pijlers als betrokkenheid, deskundigheid en betrouwbaarheid. Daar zijn we heel trots op. Alle ANWB-onderdelen profiteren van dit sterke merk. We moeten dit dus ook met z’n allen koesteren en uitbouwen.

Want een merk is een belofte die steeds weer waargemaakt moet worden. En dat kan alleen als we het samen doen. Hoe we praten, handelen en hoe we eruit zien maakt hoe Nederland ons ervaart. Er is één ANWB en die willen we onze leden ook laten ervaren. Ongeacht met welk ANWB-onderdeel je contact hebt, in welke vorm of over welk onderwerp dan ook. Ons merk, onze huisstijl en mediabeleid staan hier centraal in.

Als marketeer kun je verschil maken bij de ANWB door de breedte van het aanbod aan producten en diensten logisch te bundelen. Voor leden moet het makkelijk en begrijpelijk zijn wat we doen: zodat ze uiteindelijk langer lid blijven en meer producten afnemen.

Open sollicitatie?