ANWB Reizen: omdat vakanties veel waarde hebben

De mensen van ANWB snappen dat reizen waardevol zijn. En dan hebben we het niet alleen over geld. Op vakantie gaan, staat voor de klanten van ANWB Reizen gelijk aan het vieren van vrijheid en individualiteit. Vakanties en reizen dragen bij aan ontspanning en ontwikkeling: de momenten dat mensen afstand kunnen nemen van de dagelijkse drukte en beslommeringen zijn heel schaars. Een goede vakantie is dus van groot belang en waardevol. ANWB Reizen doet er alles aan om toerist en recreant een onbezorgde beleving te kunnen garanderen. Dit doen we met goede adviezen en verzorgde reizen. Als dat lukt, zijn we echt van betekenis.

Reizen zit in ons dna. ANWB Reizen biedt met acht verschillende reisorganisaties een uitgebreid aanbod van reizen en vakanties aan: van Pharos (autovakanties), Fox (verre reizen), Kampeerreizen, SNP Natuurreizen tot Pin High (golf), Travelhome (campervakanties) en Cruise Travel. Ieder label heeft zijn eigen gezicht en eigen klanten met een eigen merkvoorkeur. Onder het label ‘ANWB Reizen voor ANWB-leden’ wordt het reisaanbod van de eigen touroperators met extra ledenvoordeel aangeboden aan ANWB-leden.

ANWB Reizen heeft de ambitie en de mensen om marktleider te blijven. Dat lukt alleen als we erin blijven slagen om met nieuwe producten en uitgekiende communicatie de snel veranderende klantwensen te bedienen. Dat betekent dat er veel en uitdagend werk is voor marketeers, inkopers, medewerkers klantenservice, communicatieprofessionals en IT’ers. Hiernaast wordt hard gewerkt aan het steeds efficiënter maken van ANWB Reizen door disciplines als HR en Finance nog beter samen te laten werken. Ook in deze vakgebieden kunnen professionals veel uitdagingen vinden.

Werk je bij ANWB Reizen dan werk je aan de fun-kant van de ANWB. Je helpt mensen echt grenzen te verleggen. Je werkt iedere dag aan je ontwikkeling: want je kan klanten alleen over grenzen laten gaan als je dat zelf ook doet. Verandering is de enige constante. Je moet snel kunnen schakelen.